STRATEGIA JA LIIKETOIMINNAN TRANSFORMAATIO
Strategianarratiivi
Toimialasta riippumatta, voittavien yritysten on oltava merkityksellisiä, uskottavia ja rehellisiä viestiessään strategiastaan kaikille sidosryhmille. Yritys, joka pystyy kertomaan selkeän tarkoituksen, vision ja toimintansa luoman arvon ymmärrettävällä, vakuuttavalla ja muistettavalla narratiivilla pystyy myös erottautumaan kilpailjoistaan.
Strategian kitetytys
Arvon kirkastaminen
Strategian implementointi
Selkeä narratiivi innostaa ja ohjaa
Strategianarratiivi tuo selkeyttä, fokusta ja ymmärrystä mihin strategia ja tavoitteet pohjautuvat. Se viestii yrityksen yhteisestä suunnasta ja sisimmästä merkityksestä koko organisaatiolle ja tukee strategian elävöittämisessä ja muutoksen johtamisessa. Selkeyttämällä kasvulogiikan ja strategiset muutospyrkimykset, narratiivi mahdollistaa johdonmukaisen viestinnän kasvutavoitteista sijoittajille, asiakkaille, medialle ja muille sidosryhmille.
Narratiivi kuvaa yrityksen matkaa kaikille sidosryhmille
Strategianarratiivi välittää yrityksen luomaa arvoa ja kuvaa yrityksen matkaa kaikille sidosryhmille ymmärrettävällä ja vakuuttavalla tavalla. Yhteinen suunta auttaa organisaatiota ohjaamaan energiaa, resursseja ja investointeja tavoitteiden saavuttamiseen.
Maria Åberg
CEO