BRÄNDI JA MARKKINOINTI
Työnantajabrändi
Työnantajabrändi rakentaa houkuttelevuutta potentiaalisten työntekijöiden parissa ja sitouttaa nykyiset työntekijät yritykseen ja sen muutosmatkaan.
Rakenna houkuttelevuutta
parhaiden osaajien kanssa
Kirkasta tarinasi,
jossa nykyiset ja tulevat työntekijäsi haluavat olla mukana
Luo ylpeyttä,
vahvista kulttuuria ja johda muutosta valittuun suuntaan
Työnantajabrändi kommunikoi yrityksen valittua suuntaa ja roolia yhteiskunnassa nykyisille ja potentiaalisille työntekijöille merkityksellisellä tavalla. Työnantajabrändi tarkentaa brändistrategiaa sisäisten kohderyhmien näkökulmasta, kiteyttää hyödyt työntekijöille sekä arvon, joka syntyy heidän työnsä tuloksena asiakkaille ja yhteiskunnalle.
Ilman oikeita, sitoutuneita osaajia ei ole menestystä eikä kykyä saavuttaa asetettuja tavoitteita. Kilpailu parhaista osaajista kovenee, mikä edellyttää yrityksiltä keinoja tavoittaa ja inspiroida parhaat osaajat.
Houkuttele ja sitouta parhaat osaajat osaksi yrityksesi kasvutarinaa
Autamme ymmärtämään työntekijäkohderyhmiäsi ja heidän odotuksiaan. Tunnistamme keinot erottua potentiaalisille työntekijöille merkityksellisellä tavalla.
Kiteytämme arvon ja hyödyn, jota yritys tarjoaa työntekijöilleen, asiakkailleen että yhteiskunnalle sekä kommunikaation kärjet näiden pohjalta eri työntekijäryhmille.
Valjastamme brändin työkaluksi sitouttaa nykyisiä työntekijöitä yritykseen ja valittuun muutosmatkaan. Autamme tavoiteltujen kohderyhmien tavoittamisessa.
Työntajabrändi, joka vahvistaa yrityskulttuuria vauhdittaa organisaation muutosta ja vetoaa tavoiteltuihin työntekijäkohderyhmiin, luoden yritykselle kilpailukykyä ja tulevaisuutta.
Paula Hernetkoski
Consultant