BRÄNDI JA MARKKINOINTI
Markkinointistrategia
Tyypillinen markkinoinnin synti on keskittyä liiaksi operatiiviseen toimintaan. Selkeä pitkäaikaisen suunnitelman ja määränpään puute vaivaa monia markkinointiorganisaatioita. Markkinointistrategia toimii ylätason ohjenuorana kaikille markkinoinnin aktiviteeteille sekä kehitystoimenpiteille.
Innostava visio
Tavoitteiden ja roolin ymmärtäminen
Ymmärrys keskeisistä kehityskohteista
Keskeisiä markkinointistrategian elementtejä ovat: markkinoinnin visio ja tavoitetila, Tavoitteet ja KPI:t sekä kehitystiekartta. Vaikka strategia määritellään usean vuoden ajalle tulee, sen olla joustava ja mukautua muuttuviin tarpeisiin.
Markkinointistrategian fasilitointi
Autamme teitä luomaan kattavan markkinointistrategian sekä implementoimaan strategian käytäntöön.
1. Visio
Tulevaisuuden tavoitetila markkinoinnin roolin ja kyvykkyyden osalat
2. Tavoitteet ja KPI:t
Mitkä ovat markkinoinnin keskeiset tavoitteet
3. Kehityskohteet ja tiekartta
Mitä meidän tulee kehittää, jotta pääsisimme kohti tulevaisuuden visiota
4. Tuki markkinointistrategian implementoinnille.
Tarjoamme muutosjohtamista, suunnittelutukea sekä käytännön toteutustukea strategian implementointiin.
Marjo Himanen
CEO
Knowit Experience