BRÄNDI JA MARKKINOINTI
Markkinointiorganisaation kehittäminen
Markkinoinnin rooli on muuttunut ja tulee tulevaisuudessa muuttumaan. Markkinoinnin tulee olla tiiviimmässä yhteistyössä muiden funktioiden kanssa ja sen tulee ohjata kokonaisvaltaisemmin ja strategisemmin kasvua. Nopea muutosnopeus vaatii nopeampaa reagointia ja ketterämpiä kehitysmenetelmiä.
Tehokkaampi tapa toimia
Ymmärrys tarvittavista kyvykkyyksistä
Tuki muutosmatkan varrella
Teknologian kehitys ja digitalisaatio tuo tarvetta kehittää uusia kyvykkyyksiä ja rooleja. Näissä kaikissa haasteissa me voimme auttaa sinua rakentamaan tulevaisuuden kestävää modernia markkinointiorganisaatiota.
Markkinointiorganisaation kehittäminen
Markkinointiorganisaation kehittäminen on jatkuva prosessi, jossa me voimme tukea teitä läpi matkan.
1.Nykytilan ja tavoitetilan ymmärtäminen
Minkälainen on tulevaisuuden unelmaorganisaatiomme ja missä olemme nyt suteessa vision.
2. Keskeiset haasteet ja muutosmatka
Mitä konkreettisia haasteita meidän tulee ratkaista, miten ja missä järjestyksessä.
3. Jatkuva tuki muutokset johtamisessa ja läpiviennissä
Muutosjohtaminen sekä kyvykkyyksien kasvattaminen osaamisen, kulttuurin, datan ja teknologian hyödyntämisen osalta.
Marjo Himanen
CEO
Knowit Experience