BRÄNDI JA MARKKINOINTI
Digitaalinen mainonta
Digitaalinen mainonta on ketterä ja kustannustehokas tapa tavoittaa haluttu kohderyhmä. Kanavina voidaan käyttää sosiaalista mediaa, hakukoneita tai vaikkapa B2B alan medioita, joissa mainostamalla voimme tavoittaa juuri oikean kohderyhmän oikeaan aikaan, oikealla viestillä. Digitaalisuuteen kuuluu olennaisena osana mainonnan joustavuus ja optimoitavuus – tuloksia haetaan allokoimalla panostuksia parhaiten toimiviin kanaviin, formaatteihin ja taktiikoihin.
Oikea kohderyhmä
Digitaalisten kanavien kautta mahdollisuus kohdistaa tarkalle yleisölle
Reaaliaikainen optimointi
Markkinoinnin panostusten reaaliaikainen allokointi
Joustavuus
Mainosmuotona ketterä ja nopeasti muokattavissa
Me tuomme tuloksia ja autamme pysymään muutoksessa mukana
Mediaryhmistä digitaalinen mainonta on nopeimmin muuttuva ala. Uudet mainosmuodot päivittyvät kiihtyvällä tahdilla ja mainonta itsessään on muuttumassa yhä teknisemmäksi. Mainostajan on hallittava eri mainonnanhallinnan työkalut, formaatit, tekniset toteutukset ja optimointi. Voit ulkoistaa meille kaikien digitaalisen mainonnan tekemisen mutta autamme myös pysymään kartalla, valitsemaan oikeat kanavat ja välineet, sekä tehostamaan mainontaa ketterillä formaateilla.
Marjo Himanen
CEO
Knowit Experience