BRÄNDI JA MARKKINOINTI
Brändiarkkitehtuuri
Brändiarkkitehtuurin ja brändiportfolion tehtävä on maksimoida kasvupotentiaali markkinassa varmistaen samalla, että markkinointia ja muita yrityksen operaatioita voidaan hoitaa tehokkaasti ja tarkoituksenmukaisesti.
Valjasta brändit
strategisten tavoitteiden saavuttamiseen
Maksimoi kasvu
ja optimoi kaupallisen toiminnan tehokkuus
Varmista kykysi vastata asiakkaidesi tarpeisiin
nyt ja tulevaisuudessa
Varmista, että yrityksesi pystyy tavoittamaan kohderyhmänsä sekä vastaamaan heidän tarpeisiinsa relevanttien brändien avulla, joilla on selkeä positio markkinassa ja lupaus kohderyhmälleen. Brändiarkkitehtuuri on tapa organisoida, johtaa ja lanseerata brändejä niin, että kokonaisuus ja yksittäisten brändien roolit ja niiden keskinäiset suhteet palvelevat asetettujen tavoitteiden saavuttamista.
Brändit kasvun ajureina
Selkeytämme brändiarkkitehtuurin ja brändiportfolion vastaamaan yrityksen strategiaa ja liiketoiminnan tavoitteita. Kirkastamme eri brändien roolit yrityksen kasvupolulla ja kohderyhmien tarpeisiin vastaamisessa.
Tuemme päätöksenteossa, millä strategialla uudet brändit tuodaan markkinaan ja osaksi brändihierarkiaa ja –portfoliota.
Kaupallista kykyä valjastaa brändit ja markkinointi strategian toteuttamiseen
Yrityksen tilannetta, tavoitteita ja strategiaa tukeva sekä yrityksen kulttuuriin sopiva malli luo edellytyksiä kasvaa markkinassa mahdollisimman tehokkaasti. Brändiportfolion yksinkertaistaminen voi tuoda huomattavia säästöjä muun muassa markkinointiin, tuotantoon, materiaaleihin sekä jakelukanaviin liittyvistä kustannuksista.
Paula Hernetkoski
Consultant