BRÄNDI JA MARKKINOINTI
Asiakkuusmarkkinointi
Klassinen totuus on, että uuden asiakkaan hankkiminen on aina kalliimpaa kuin olemassa olevan asiakkuuden kasvattaminen. Asiakkuus- tai asiakasmarkkinoinnilla rakennetaan ja ylläpidetään pitkäaikaisia asiakassuhteita, joiden avulla voidaan kasvattaa asiakkaan elinkaaren arvoa. Datan avulla oikea-aikaisesti suunnatut viestit keskittyvät asiakaskokemuksen parantamiseen, myynnin lisäämiseen, asiakasuskollisuuden vahvistamiseen sekä ristiin- ja lisämyyntiin.
Kustannustehokkuus
Nykyisen asiakkaan säilyttäminen edullisempaa kuin uuden hankkiminen
Asiakasuskollisuus
Uskollisuus brändille
Oikea-aikainen viestintä
Datan avulla kohdennettu viesti toimii tehokkaimmin
Rakennamme tehokkaan koneiston
Omille asiakkaille viestittäessä on tärkeää suunnata viestit oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja oikeille ihmisille. Strategisesti suunnitellut hoitomallit tehostavat markkinoinnin aktiviteetteja ja toimivat lisä- ja ristiinmyynnin ajureina. Teknologiariippumattomana talona rakennamme tehokkaan markkinoinnin automaation koneiston käyttäen apuna yrityksen olemassa olevaa teknologiaa tai hyödynnämme ketteriä ja kustannustehokkaita työkaluja.
Asiakkaan elinkaariarvon kasvattaminen
Asiakkuusmarkkinoinnissa keskitytään pitkän aikavälin asiakassuhteiden rakentamiseen ja yrityksen arvon kasvattamiseen maksimoimalla asiakkaan elinkaaren arvoa (clv). Me tiedämme mitä dataa yrityksen tulee hyödyntää, miten rakentaa hoitomallit ja miten orkestroida markkinoinnin automaatio liidien nurturoimiseksi tai myynnin kasvattamiseksi.
Marjo Himanen
CEO
Knowit Experience