BRÄNDI JA MARKKINOINTI
Asiakaskokemusstrategia
Asiakaskokemusstrategia tekee brändistä totta yhtenäisessä asiakaskokemuksessa. Se auttaa vastaamaan strategisiin tavoitteisiin vahvistamalla harkintaa, lisämyyntiä, asiakastyytyväisyyttä, lojaliteettia sekä suosittelua. Sisäisesti se auttaa keskittymään sellaisten asioiden kehittämiseen, jotka ovat liiketoiminnan näkökulmasta tärkeimpiä ja tuottavat eniten arvoa asiakkaille.
Luo asiakaskeskeinen organisaatio
Keskity asioihin, jotka tuottavat eniten arvoa
Vahvista asiakassuhteita
Kehitä asiakaskokemusta liiketoimintalähtöisesti
Autamme ymmärtämään, millainen asiakaskokemus tuottaa eniten arvoa sekä asiakkaalle, että yritykselle. Autamme tunnistamaan, mitä hyötyä, missä, miten ja milloin sinun kannattaa tarjota asiakkaillesi asiakaspolun varrella. Autamme ymmärtämään nykytilannetta sekä määrittelemään asiakaskokemuksen tavoitetilaa.
Luomme brändin mukaista asiakaskokemusta, asiakaspolkuja, asiakkuudenhoitomalleja. Tunnistamme keinot erottua kilpailijoista asiakaskokemuksen avulla asiakaspolun eri vaiheissa ja eri palvelukanavissa. Tuemme kehityskohteiden priorisoinnissa sekä kehittämissuunnitelman määrittelemisessä.
Tyytyväiset asiakkaat luovat kasvua, asiakaskokemusstrategia auttaa keskittymään olennaiseen
Liiketoiminnan tavoitteisiin kytkeytyvä, asiakkaalle arvoa tuottava asiakaskokemus luo kasvua, kun tiedät, miten voit johdattaa asiakkaitasi kohti ostopäätöstä ja vahvistaa brändiuskollisuutta sekä suosittelua. Asiakaskokemusstrategia auttaa tehostamaan organisaation toimintaa ja parantamaan kannattavuutta tunnistamalla, mihin kannattaa keskittyä.
Marjo Himanen
CEO
Knowit Experience